Image
Top
Navigation
29. marts 2016

Design og effektiv markedsføring betaler sig!

Vibegaard_Sirup
Efter blot 7 måneder med det nye design oplevede Vibegaard en stigning i salget af 226% i forhold til hele 12-måneders perioden i 2014.

Vibegaard
I foråret 2015 besluttede Vibegaard at ændre deres visuelle identitet til en mere moderne identitet i forhold til deres gamle design. Det nye design og markedsføringsstrategi havde til formål at sætte gang i interessen for kunder, der går op i sundhed og ikke mindst kvalitet.

De nye flaske etiketter er designet til at repræsentere den kvalitet og renhed af ​​produkterne med hensyn til både tilsætningsstoffer, konserveringsmidler og kunstige farvestoffer, og forbedre deres plads på det danske marked i mange år fremover.

Den nye visuelle identitet er også let genkendelige og der er en klar designfilosofi gennem hele Vibegaards design.

Siden Vibegaard er skiftet til det nye design har der været en utrolig vækst i interesse i relation til de nye flasker og etiketter Worldwide. Denne vækst i interesse fremgår også i salget. Da det nye design blev implementeret er salget af Vibegaards produkter steget drastisk.

Efter 7 måneder med det nye design oplevede Vibegaard en stigning i salget af 226% i forhold til hele 12-måneders perioden i 2014.

Vibegaard har været nomineret i konkurrencen »Local Product of the year« hostet af Coop.

Markedesføring og design af Vibegaards produkter er et samarbjede mellem
Awilon Marketing og Red Zone